Reklamacije

REKLAMACIJE

Proizvod koji reklamirate mora biti upakovan u kutiju, a reklamna greška mora biti označena.

BEOLIGHT ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamenskim korišćenjem. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod. Prijave reklamacija kao i detaljne informacije o pravima i obavezama kupca ili prodavca možete zatražiti putem telefona ili slanjem reklamacionog lista na email adresu office@ledlight.rs.

Reklamacioni list možete preuzeti na dnu ove stranice.

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu uz priložen račun. Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Internet prodavnice, zamenu istog artikla možete izvršiti isključivo putem Internet prodavnice u roku od 14 dana od dana prijema artikla.

Ukoliko želite da izvršite zamenu proizvoda koji ste kupili preko Internet prodavnice, molimo Vas da pročitate Uputstvo za reklamaciju robe (Internet kupovina).

Poručeni artikal nije moguće menjati ako je oštećen na bilo koji način.

Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da ipak nije to što želite, imate pravo na zamenu uz priloženi račun. Zamenu artikla možete izvršiti 14 dana od dana prijema artikla. U slučaju zamene robe kupac snosi troškove transporta spornog artikla do adrese trgovca kao i ponovni transport zamenjenog artikla od magacina do adrese.

 

Povraćaj sredstava

Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija

Član 1.

Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.ledlight.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2.

Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.ledlight.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3.

Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseca od dana kupovine.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na sledeću adresu BEOLIGHT, Ustanička 189b, 11050 Beograd ili na email office@ledlight.rs. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan da:

  • u zahtevu za reklamaciju navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
  • proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju.
  • dostavi račun.

Član 4.

Kupac nema pravo na prigovor ako je:

  • propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
  • nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
  • kupio proizvod na rasprodaji;
  • kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
  • promenio odluku o izboru atrikla.

Član 5.

Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje trgovac odnosno ovlašćeni radnik u servisu proizvođača i obaveštava Kupca u roku od 8 radnih dana od dana prijema iste.

Član 6.

U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:

  • zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
  • vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
  • otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 7.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

OBRAZAC:

Izjava o reklamaciji na robu kupljenu preko ugovora na daljinu (Reklamacioni list)